Asistentka nákupu

Asistentka nákupu

Asistentka nákupu udržuje a kontroluje nákupní údaje v systému. Eviduje realizované zakázky a zajišťuje jejich plnění.

Náplň Vaší práce:

  • vystavování objednávek pro vzorky, výrobního a nevýrobního materiálu a služeb,
  • sledování termínů včasného dodání vzorků a nedostupného materiálu,
  • pravidelné kontroly dat a administrativní podpora oddělení nákupu,
  • vyhledávání nových dodavatelů,
  • vyhledávání finanční úspory zaměřené na vstupní materiál a související zboží a služby.

Naše požadavky:

  • SŠ vzdělání,
  • velmi dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti,
  • znalost AJ na komunikativní úrovni podmínkou, znalost dalších jazyků výhodou,
  • samostatnost a iniciativa,
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office), SAP výhodou.

Co nabízíme:

  • spolupráci v inspirativním mladém kolektivu,
  • možnost uplatnění inovativních nápadů,
  • zajímavou a perspektivní práci v silné mezinárodní společnosti,
  • sdílení Best Practices se zahraničními pobočkami,
  • motivující mzdové ohodnocení,
  • týden dovolené navíc a jiné benefity.

Proč pracovat u nás?

Mezinárodní spolupráce

Můžeš spolupracovat s kolegy z různých koutů světa a některé pohostíš, některé třeba navštívíš.

Neformální prostředí

Volíme osobní přístup a podaná ruka je pro nás víc, než podepsaný papír.

Flexibilita

Řídíme se heslem Flexible Expert nejen na pracovním poli.

Pohodová atmosféra

Ráno výměna informací a společný čaj, po práci klidně volejbal.

Kdo se o vás postará:

Miroslava Michálková

+420 733 120 212

miroslava.michalkova@global-imi.com

Proces výběrového řízení

S firmou a pozicí Tě v první kole seznámí Mirka. Při druhém setkání budeš mít příležitost potkat se s našimi experty v oboru, kteří Ti ukáží, jak to u nás chodí. Práci si vyzkoušíš a my zároveň zhodnotíme Tvé znalosti a dovednosti.

Jak se stát jedním z nás?

1

Přihlaš se na pozici, která Tě zaujala

2

Zavoláme Ti a domluvíme si společný termín setkání

3

Setkáme se a zjistíme, co máme společného

4

Výsledek prvního kola se dozvíš do týdne

5

A jaký by byl Tvůj manažer? To se dozvíš v druhém kole

6

Dozvíš se, jak to dopadlo.

7

Vítej v IMI!

Tím nekončíme, právě naopak!

Jak to bude probíhat v případě, že úspěšně absolvuješ výběrové řízení?

První ráno si tě bere do parády HR
Tour de IMI a představení kolegů
Oběd s manažerem (platí on :))
Druhý den si osvěžíš hlavní bezpečnostní pravidla
….a pak máme pro tebe připravenou specialitku, jak se v 5 dnech stát ostříleným flexibilním expertem

Nabízíme i něco navíc

Benefity, které Vám můžeme nabídnout navíc ve formě vzdělávání nebo aktivit v okolí IMI.

Vzdělávání:

  • Systém odborného zaškolení
  • Onboarding pro nováčky
  • Trénink pro práci ve výrobě
  • Široká nabídka školení (interní i externí)

Aktivity a ostatní benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Práce v mezinárodních týmech
  • Inspirativní a mladý kolektiv
  • Sdílení Best Practices se zahraničními pobočkami
  • Žádná ranní dopravní špička
  • Bolevák a Kameňák ke koupání
  • Bowling a fitness za rohem
  • Cyklistická a turistická trasa z Plzně
  • Restaurace v okolí firmy s výbornou mezinárodní kuchyní

Nevyhovuje Ti žádná z nabízených pozic?