Finanční analytik FP&A

Finanční analytik FP&A

Budete analyzovat a kontrolovat finanční výsledky firmy, dávat doporučení vedení, zpracovávat interní a externí reporty, provádět controlling výrobních marží, projektů a fixních nákladů. Budete se podílet na procesu plánování (forecast, budget), analyzovat výsledky ve srovnání s rozpočtem a realizovat opatření vedoucí ke zlepšení. 

Co bude Vaším úkolem

  • Příprava finančních reportů pro řízení společnosti
  • Analýza dat všech úrovní, především tržeb, marží a provozních nákladů
  • Hodnocení rizik a identifikace příležitostí ke zlepšení a v případě potřeby vypracovat plány na zmírnění rizik („plán B“)
  • Zpracování finančního plánu společnosti a jeho implementaci
  • Reporting vedení společnosti

Co očekáváme

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • Zkušenosti z oblasti controllingu z výrobní společnosti, případně logistické, stavební
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Dobré organizační schopnosti, chuť analyzovat a interpretovat data sobě i týmu, pečlivý přístup
  • Schopnost přivést kolegy napříč firmou k jednacímu stolu a společně hledat řešení pro splnění KPI

Co vám můžeme nabídnout

  • Spolupráci v inspirativním a zkušeném týmu
  • Onboarding program pro nováčky
  • Možnost uplatnění inovativních nápadů
  • Zajímavou a perspektivní práci v mezinárodní společnosti
  • Týden dovolené navíc a jiné benefity

Chcete spojit svoji kariéru s moderními technologiemi a podílet se na realizaci zajímavých projektů? Pokud Vaše odpověď zní ano, neváhejte nám zaslat Váš životopis, velmi rádi se s Vámi setkáme.

Proč pracovat u nás?

Mezinárodní spolupráce

Můžeš spolupracovat s kolegy z různých koutů světa a některé pohostíš, některé třeba navštívíš.

Neformální prostředí

Volíme osobní přístup a podaná ruka je pro nás víc, než podepsaný papír.

Flexibilita

Řídíme se heslem Flexible Expert nejen na pracovním poli.

Pohodová atmosféra

Ráno výměna informací a společný čaj, po práci klidně volejbal.

Kdo se o vás postará:

Miroslava Michálková

+420 733 120 212

miroslava.michalkova@global-imi.com

Proces výběrového řízení

S firmou a pozicí Tě v první kole seznámí Mirka. Při druhém setkání budeš mít příležitost potkat se s našimi experty v oboru, kteří Ti ukáží, jak to u nás chodí. Práci si vyzkoušíš a my zároveň zhodnotíme Tvé znalosti a dovednosti.

Jak se stát jedním z nás?

1

Přihlaš se na pozici, která Tě zaujala

2

Zavoláme Ti a domluvíme si společný termín setkání

3

Setkáme se a zjistíme, co máme společného

4

Výsledek prvního kola se dozvíš do týdne

5

A jaký by byl Tvůj manažer? To se dozvíš v druhém kole

6

Dozvíš se, jak to dopadlo.

7

Vítej v IMI!

Tím nekončíme, právě naopak!

Jak to bude probíhat v případě, že úspěšně absolvuješ výběrové řízení?

První ráno si tě bere do parády HR
Tour de IMI a představení kolegů
Oběd s manažerem (platí on :))
Druhý den si osvěžíš hlavní bezpečnostní pravidla
….a pak máme pro tebe připravenou specialitku, jak se v 5 dnech stát ostříleným flexibilním expertem

Nabízíme i něco navíc

Benefity, které Vám můžeme nabídnout navíc ve formě vzdělávání nebo aktivit v okolí IMI.

Vzdělávání:

  • Systém odborného zaškolení
  • Onboarding pro nováčky
  • Trénink pro práci ve výrobě
  • Široká nabídka školení (interní i externí)

Aktivity a ostatní benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Práce v mezinárodních týmech
  • Inspirativní a mladý kolektiv
  • Sdílení Best Practices se zahraničními pobočkami
  • Žádná ranní dopravní špička
  • Bolevák a Kameňák ke koupání
  • Bowling a fitness za rohem
  • Cyklistická a turistická trasa z Plzně
  • Restaurace v okolí firmy s výbornou mezinárodní kuchyní

Nevyhovuje Ti žádná z nabízených pozic?